Péče o zákazníky

K vašemu programu nabízíme oblíbenou službu předplatného uživatelské podpory, díky které se na program můžete vždy spolehnout. V rámci této služby získáte:

  • včasné a úplné zajištění shody s aktuálními legislativními a metodickými předpisy
    pro udržování plně aktualizovaného programu doporučujeme mít v ordinaci stabilní připojení k internetu
  • dodání nových číselníků a ceníků
    výkony, lokality k výkonům, léky, IVLP, PZT a SZM, stomatologické výrobky, odbornosti, doprava, diagnózy
  • zdarma získáváte nové funkce, o které byl program rozšířen
    Pravidelné aktualizace je možno stahovat přes internet. Na dostupné aktualizace Vás program navíc sám upozorní. Pro uživatele bez internetu je k dispozici služba zasílání aktualizací na DVD.
  • možnost bezplatně využívat telefonický HOTLINE
    pokud si lékař není něčím zcela jist a potřebuje konzultaci naši technici jsou připraveni mu pomoci. Ideální je, pokud můžete telefonovat přímo od počítače, abychom rychle rozpoznali Váš problém a mohli Vás jednoduše navigovat k jeho nápravě. Hot-line je v provozu každý všední den od 7.00 do 19.00 hodin.
  • servis formou vzdáleného přístupu
    efektivní řešení složitějších problémů, podmínkou je stabilní připojení k internetu
  • operativní servis
    několik desítek regionálních obchodních zástupců
  • zvýhodněné ceny pro další placené služby a nižší vložné na seminářích pro uživatele

Službu uživatelské podpory si ke svému programu objednává více než 98% zákazníků. K dispozici je Vám též síť našich regionálních obchodních a servisních zástupců.

     

Rychlý kontakt

SERVIS

tel.: 246 007 844
Každý všední den od 7:00 do 19:00.

OBCHOD

tel.: 246 007 820
Každý všední den od 8:00 do 14:00.

REGIONÁLNÍ ZÁSTUPCI >

Aktuality

starší aktuality